خدایا ،ای خدای مهربان ،،،
نورت را هر روز به دلمان بتابان ، چون تنها نور وجود توست که ما را آرام می کند و به آرامش می رساند .
این آرامش را برای نفر بعد ، از خداوند مهربان خواستارم .
آمین .![]()
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
خدایا ،ای خدای مهربان ،،،
نورت را هر روز به دلمان بتابان ، چون تنها نور وجود توست که ما را آرام می کند و به آرامش می رساند .
این آرامش را برای نفر بعد ، از خداوند مهربان خواستارم .
آمین .![]()
افسونگر (چهارشنبه 03 دی 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 30 آذر 99), سرشار (جمعه 05 دی 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)