سلام من مردی ۴۰ ساله هستم که در دوران کودکی و نوجوانی دارای احساسات و علاقه زیادی به دختر یکی از اقوام نزدیک داشتم و ایشان هم نسبت به من و همه اقوام از این موضوع اطلاع داشتند اما بنا به عللی ابتدا من و سپس ایشان با شخص دیگری ازدواج کرده و هر دو صاحب فرزند و کاملا راضی از زندگی هستیم ،
پس از ازدواج احساس من این بود که هرگونه برخورد و ابراز احساسات با معشوقه قبلی خیانت به همسر مهربانم است و از همان ابتدا روابط با آن فامیل بسیار نزدیک را به حداقل و تا مرز قطع پیش رفتم ،
اما از این وضع و قطع رابطه با فامیل بدون هیچ علتی احساس گناه و دلتنگی میکنم و حتی بعد از چند سال در مراسمی به صورت ناخواسته با معشوقه سابقم رو برو شدم و تمام احساسات و علاقه کودکی در وجود خود و ایشان را حتی قوی تر از گذشته احساس میکنم ،
آیا صرف داشتن این علاقه و عشق ! خیانت به همسرم است !