نقل قول نوشته اصلی توسط دادگر نمایش پست ها
درود

دوست گرامی، از دید من چون شما در سن حساسی قرار دارید. باید بیشتر به فکر آینده خودتان باشید. تلاش بی ثمر برای بهبود رابطه با پدر و مادری که به نظر می رسد. به شما علاقه ای نداشته و ندارند نه تنها فایده ای ندارد بلکه شما را خسته می کند و از راه اصلی که کمک به خودتان هست باز می دارد. در اینگونه خانواده ها فرزندی که از بهره هوشی بالاتری برخوردار هست بیشترین آسیب را می بیند.
پدر و مادرم نه علاقه اي به من دارن نه براي اصلاح رابطمون تلاش مي كنن. به هيچ وجه امكان اينكه به پدرم نزديك بشم ندارم. چون همش فكر مي كنه ازش پول مي خوام. اين حركت پدرم يا للعجب داره چون من هيچ وقت تو زندگيم ازش پول نخواستم مادرمم كه باز به نوع ديگه اي نميشه بهش نزديك شد