
نوشته اصلی توسط
gholam1234
جور کرای رو فک کنم من باید بکشم...
1- از چه خصلتی بدتون میاد؟ یا بهتر بگم از چه کسی بیشتر بدتون میاد؟
چه واکنشی دارین بهشون؟ ابراز میکنین؟
دورویی و ریاکاری و دروغ گویی ، بهشون محل نمی ذارم و حرف هاشون رو باور نمیکنم یه گوش در یه گوش دروازه ولی ابراز مستقیم نمی کنم معمولا
2- هدف از زندگی؟
تحقق خودم یا همون رشدوتعالی شخصیتم و کمک به رشدوتعالی عزیزانم و بعد دیگران درحد توانم
3- تا حالا کسی بوده که یه جمله بهتون بگه و خیلی تاثیرگذار باشه توی زندگیتون؟ توضیح بدین...
بله آدم های زیادی بودند از جمله یه مشاور تو دانشگاهم ،مدیر همدردی ، خانوادم ، دوستانم
4- نظرتون در مورد خانمی که متاهله و بیرون کار میکنه چیه؟ کلا کار خانم در بیرون از منزل رو به صلاح میدونین؟ چه معایب و مزایایی داره؟
اگه محیطش با روحیه خانم ها بخونه و خود فرد راضی باشه خوبه مخصوصا قبل بچه دار شدن اما بعد بچه خیلی سخت میشه ، مزیتش اینه که کارکردن و توی اجتماع بودن و همین طور درآمد داشتن به خانم ها اعتماد به نفس می ده و واقعا لذت بخشه، معایبش : اگر ساعات کاری زیاد باشه واقعا باعث فرسایش روح و جسم میشه، مخصوصا برای خانم هایی که مادرند و دغدغه فرزندانشون رو دارند
5- بهترین خبری که شنیدین؟
بهترین خبر رو نتونستم انتخاب کنم واقعا سخته
6- گناهاتونو بزرگ میشمرین یا کوچیک؟ (درصورت وجود)
بعضی گناهانم رو کوچک میشمارم و کم توجه هستم اما بعضی دیگه رو بزرگ
7- بابایی هستین یا مامانی؟ درست گفتم؟ منظورم اینه که بیشتر رابطتون با بابا بهتره یا با مامان؟
با هردوتا خیلی خوبم اما با مامان راحت تر و صمیمی ترم.
8- یه نصیحت به من بکنین؟
کوچکتر از اونم که نصیحت کنم
9- یکی قبل از شروع زندگی مشترک دنبال اینه که به یکی محبت کنه، ایشون بنظرتون از لحاظ عقلی سالمه؟
منظورتون رو درست متوجه نشدم اگر منظورتون اینه که نیاز به محبت کردن به همسر در وجودش هست به نظرم نیاز طبیعی هست

اندکی صبر، سحر نزدیک است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)