سلام بر اهالی همدردی
بانوی مهر هستم بعد از دو سال اومدم از خودم بنویسم
حرف های زیادی هست که مهم ترینش : خدا باز هم معجزه ش رو به من نشون داد و من به آرزوم رسیدم و چند روز دیگه تولد یک سالگی دخترم رو جشن می گیریم
دخترم با ورودش دنیای من رو کاملا تغییر داد لطفا برای عاقبت بخیریش دعا کنید![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)