سون هم اومد ۳۰۰ تا سوالو از شما پرسید و خودش رفت
رو دست خوردی اقا غلام
همش نقشه بود
ای جان ...
اره مسابقه خط بود، ولی اصرار داشت سریع دستخط از روی اینترنت پاک و محو بشه. دست خطش انصافی قشنگ بود ..
انصافی حریف میطلبین؟ نکنه خط شمام خوبه؟ بسم الله بذارین همینجا، به رای بذاریم.
جمله به نام خداوند بخشنده مهربان رو بنویسین بذارین
ویرایش توسط gholam1234 : شنبه 07 تیر 99 در ساعت 10:54
علاقه مندی ها (Bookmarks)