سلام دوستان
شکرخدا یه سری از مسائل من حل شد
و تونستم یه سری مسائل رو فراموش کنم و کلا کناربزارم
اما یه چیزی که نمیتونم از ذهنم خارجش کنم بحث مالی هست

من و همسرم هر دو کارمند هستیم
حقوق همسرم با پاداش ها و...تقریبا ماهانه دوبرابر منه
در اول ازدواج هم همسرم چیزی نداشت یه زمین داشت که با وام خریده بود و قسطهاشو با هم دادیم
ولی من جهیزیه کامل داشتم به انضمام مقداری طلای قابل توجه که هدیه خانواده من بود

در این 12 سالی که ما ازدواج کردیم و من حقوقم و طلاها و...رو برای خرید منزل و زمین و ماشین در اختیار همسرم گذاشتم و ایشون کلا یه ماشین به نام من زدند ( یه هزارتومن پس انداز هم ندارم)
که قراره اونو برای ساخت زمین بفروشند

و کلا سر همین هم کلی بحث و جدل شد اصلا دوست نداره چیزی به نام من خریداری بشه
از هر راهی که فکر کنید با ایشون صحبت کردم فایده نداشته

الان یه چیزی بگین که من کلا بی خیال مسائل مالی بشم