به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 26 اردیبهشت 99 [ 16:56]
    تاریخ عضویت
    1399-2-11
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    106
    سطح
    2
    Points: 106, Level: 2
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    عدم حمایت مادر در قبال گزینه ازدواج من و اصرار بر سلیقه و انتخاب خودش

    سلام

    من محمد هستم و ۲۹ سالمه قبل از هرچیز ممنونم که وقت میذارید و نوشته منو میخونید ...

    یه توضیح اولیه اگر بخوام بدم که دید داشته باشین ، من حدودا ۲ سال پدرم رو از دست دادم و با مادرم تنها زندگی میکنم ۱ خواهر و ۲ برادر دارم که خیلی سال پیش ازدواج کرده اند من با مادرم ۳۸ سال اختلاف سنی دارم ، کلا از دیدگاه و نسل متفاوتی هستیم ، ایشون عقاید سفت و سخت احساسی و مذهبی دارند به هیچ وجه نمیتوان یک مکالمه منطقی باهاش داشت در مورد مسائل حساس مثل ازدواج که به تنش کشیده نشه ، در مورد خودم بخوام بگم من سعی کردم معتدل تر باشم نسبت به مسائل و منطقی تر با هر موردی برخورد بکنم ، شغل و درآمد مناسبی دارم سربازی رفتم و شرایطم برای ازدواج واقعا بد نیست.

    چندی پیش یکی از دوستان شخصی رو به من معرفی کرد طی فرآیندی ما با هم آشنا شدیم شاید تو یک بازه زمانی یک هفته ای من تقریبا مطمئن شدم که میتونم با این شخص وارد مسیر آشنایی بیشتر بشم و اون رو فرد مناسبی دیدم ، به محض اطمینان این مسئله رو با مادرم مطرح کردم ، بر خلاف انتظارم که توقع داشتم خوشحال بشه و بخواد برام قدمی برداره ، شدیدا جا خورد و ناراحت شد که چرا تنهایی اقدام کردم در شرایطی هیچ اقدامی صورت نگرفته بود و من صرفا یک تماس تلفنی داشتم و چند پیام رد و بدل کردم با محتوای اولیه آشنایی

    در همین اثنا که من مشغول آشنایی با اون فرد بودم مادرم شخص دیگه ای رو مد نظر قرار میده بدون اینکه به من بگه ، در شرایطی که حدودا ۶ سال پیش آخرین بار اون دختر رو دیده و صرفا چون با مادرش دوسته پس اون گزینه رو برای من مناسب میدونه ، من یک اشتباه بزرگ کردم که از خوبی های فرد مد نظرم برای مادرم گفتم همین مسئله باعث شد که حسادتش برانگیخته بشه و حس کنه اون دختر داره من رو از چنگش در بیاره ، حتی خودش برام تئوری حسادت مادر شوهر تنها (شوهرش رو از دست داده) رو تعریف کرد ، ایراد های عجیبی از دختر مورد نظر من میگیره و در شرایطی که نه اون دختر رو دیده نه خانواده اش رو میشناسه و نه می خواد که اینکارو بکنه همش با بهانه های عجیب و بچه گانه ای با من بحث میکنه و همه این مسائل باعث شده من از فرآیند ازدواج متنفر بشم چون جز تنش و دعوا با مادرم هیچی نداشت و از طرفی هم می ترسم که اصرار کنم مادرم به ظاهر راضی بشه بیاد اون دختر رو اذیت کنه و تحت فشار قرار بده و من نمیخوام کسی رو عذاب بدم با ازدواجم حالا چه مادرم و چه اون دختر

    ممنون که خوندین

  2. 2 کاربر از پست مفید devAlikhani تشکرکرده اند .

    زن ایرانی (یکشنبه 14 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (شنبه 13 اردیبهشت 99)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.