به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array

    کمک به شناخت این اقا

    سلام

    وقت مشاوره قبل از ازدواج گرفتم.....ولی هنوز خیلی مونده تا نوبتم .....خیلی وقت پیشم جای دیگه ای

    تنها رفتم و دلایل تردیدم و گفتم ولی

    بهم گفتن چون وقت زیادی از اشناییتون نگذشته نظری نمیدم و داری پیش داوری میکنی

    توانجمن ازاد هم اقای مدیر گفتن باید مشاوره حضوری برید !!احتمال اختلاف دیدگاه هست.

    خلاصه اینکه از این دو جا نکته تازه ای دستگیرم نشد

    خود شازده اش هم که ماشاله حرف ازش در نمیاد

    بهش گفتم شما تودارید گفت خب بپرس چی میخوای بدونی بهت بگم..نگفت نه نیستم!!

    از جوابهاش چیزبه درد بخور درنمیاد .......فقط هم من میپرسم

    ی بار موقع خداحافظی گفتم

    ببخشید اگه با سوالاتم اذیتتون کردم ....شروع کرد که بگه نهههههه اصصصصصلا خواهش میکنم

    که گفتم البته منم شما رو میبخشم که با جواب هاتون اذیتم کردید

    داشتم فکر میکردم که شایدم من بلد نیستم که خوب گوش کنم یا حرف بزنم و بفهمم ....ولی برخوردم

    به کتاب رازهایی در مورد زنان.....ی تیتر داره اقای مرموز.....دیدم چقدر به شازده تودار ما شبیه!

    نمیخواد جواب قاطع بده تا بعدا بتونه از زیرش دربره!!یا چون اون لحظه زمان لازم داره تا خوب فک کنه.

    .................................................. ........................................
    بچه ها نمیخواستم بیام اینا رو بگم انگاری که ی بچه مامانش و دیده باشه

    فقط میخوام گله کنم و ی خورده ام

    تا وقت مشاوره حضوری خیلی مونده ...

    خونه که کلا مخالفن باهم....بهشون گفتم جوابم نه مگر اینکه مشاوره نظرم و عوض کنه..

    ..رک بهم گفتن داری اشتباه میکنی!!!مشاور و مسخره بازی ها رو جمع کن

    بگو نه تمومش کن......ولی از نظر من این کار درست نیست...اینهارو گفتم که بگم

    سخته ی نفرم تاییدت نکنه سخته کمکی نکنن هیچ تنهاتم بذارن....تازه بدتر ذهنتو منحرف کنن!!

    سخته تنهایی جلوی این همه مخالف وایستی

    از طرفی هم کم میبینیم همو ......الان ده روزه که ندیدمش

    فقط تلفنی حرف میزنیم ....یعنی کند پیش میریم.به نتیجه چشمگیری که

    از این هفته تا هفته قبل فرق کنه نمیرسم

    گفتم ی کار بکنم..... بیام اینجا شنیده ها و حرفام و بگم

    شاید کسی اینجا تونست برام رمز گشایی کنه!!!!.البته حرصم گرفته اینجوری میگم ها...

    بیچاره اینجورام نیست....ولی کلا نمیدونم....ی حسی از اول بهش پیدا کردم.....حس تمایل نیست.

    دوستم گفت نگرانی وگرنه تو راحت به جواب میرسی.

    شاید هم خیلی تیز و زرنگ نیستم .فقط بلدم بد بدبین باشم. به قول مدیر

    حساس و نکته بین .....پر از فکرو انالیز ذهنی!!
    .................................................. ...................................

    مامان همدردی ببخشید اومده بودم ی چیز دیگه بگم.....تیترم یادم رفت.....

    فقط خواهش میکنم از معیارها خط قرمز ها و هدف از ازدواج و تئوری های کلی

    نپرسید حداقل الان....اخه یکم حساسیت پیدا کردم به این حرفا


    فقط برداشتتون از این شازده و تجربیات مشابه ....خیلی دلم میخواد نظرتون و بدونم

    .فقط اجازه بدید تو پست بعدی بگم....این پست و طولانی کردم.

  2. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    hamed-kr (دوشنبه 23 دی 98), Mvaz (سه شنبه 24 دی 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.