سلام .من یه دخترخانمم سنم کم نیست

شکست عشقی خوردم وضعی روحیم خیلی خرابه.هرچقدر صبرکردم خوب نشدم دو تا کمک میخوام ازتون

چیکار کنم حالم خوب بشه
چکارکنم بهش فکرنکنم یا جایی چک نکنمش