به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 آذر 98 [ 10:00]
    تاریخ عضویت
    1395-7-04
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    5,613
    سطح
    48
    Points: 5,613, Level: 48
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 70.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    426

    تشکرشده 287 در 117 پست

    Rep Power
    39
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر شاد 69 نمایش پست ها
    ممنون خانوم مهندس...
    آره میدونم 29 سالگی دیر نیست، اتفاقاً خودم برای اطرافیانم، همیشه چند نفرو مثال دارم که بزنم که تو سن 30 و بالاتر ازدواج کردن و الان زندگی خوبی دارن و ....
    منظورم اینه من با این قضیه اوکی هستم، این بقیه هستن که اذیتم میکنن، انگار مسابقه هست و من باختم!
    ببین دیگران چه بخوای چه نخوای هر طور دلشون بخواد رفتار میکنن و تو هیچ کنترلی روی بقیه آدما نداری و نخواهی داشت! البته اونها هم نمیتونند روی شما تاثیر بگذارند مگر اینکه شما خودت بخوای. پس اگر میبینی الان حرفای دیگران و خونوادت آشفتت میکنه، بدون خودت داری اجازه میدی آشفته بشی! شما میتونی یه بازخورد دیگه نشون بدی. میتونی برات اهمیت نداشته باشه و مسیر درست رو خودت پیدا کنی و ادامه بدی. دیروز تو مترو یه خانمی تو مسیر ایستاده بود هر کی رد میشد یه تذکری بهش میداد، حتی یه نفر سرش داد زد، مسئول مترو اومد ازش خواهش کرد بره کنار و چند بار تکرار کرد اما اون خانوم اصلاااااا. همون جا ایستاده بود و یه گوشش در بود یکی دروازه
    خب چرا این توانایی رو آدم در جهت درستش استفاده نکنه؟ یه وقتایی لازمه یه گوشت در باشه یکی دروازه و فقط کار خودتو بکنی!

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر شاد 69 نمایش پست ها
    والا کارایی که من کردم تو این سال‌ها اولش این بود که خودمو به ثبات شخصیتی رسوندم، یه علت ازدواج نکردنم تو سن پایین‌تر همین بود که هنوز خودم نمیدونستم چی میخوام و چی به چیه.
    در مورد روابط و ازدواج و .... مطالعه کردم.
    معیارهای خودمو مشخص کردم.
    خلاصه سعی کردم از لحاظ شخصیتی رشد و پیشرفت داشته باشم، بعضی وقتا جا زدم ولی الان خیلی خیلی از خودم راضی هستم.

    هدف هم دارم و خیلی دنبالش هستم و براش تلاش میکنم ولی بازم کلی وقت اضافه میارم تو روز و بیشترین چیزی که کلافم کرده این ساعت‌های اضافی هست، میگم حداقل اگه ازدواج کرده بودم، چهار تا کار خونه بر عهدم بود و با انجام دادنش از بیکاری در میومدم و احساس بهتری داشتم.

    راستش من اصلاااا به خانوادم حق نمیدم که یه آدمی رو به دنیا بیارن و در نهایت سر مجرد بودنش همچین برخوردهایی داشته باشن.
    کلی برات تایپ کرده بودم سایت ارور داد همش پرید. فقط همین چند خط تو حافظه سایت سیو شده بود متاسفانه. فعلا همینا رو داشته باش تا بعد اگر فرصت کردم بقیش رو هم مینویسم دوباره

  2. 2 کاربر از پست مفید خانم مهندس تشکرکرده اند .

    zolal (یکشنبه 21 مهر 98), دختر شاد 69 (جمعه 12 مهر 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.