سلام
من یک مدتی هست زود از کوره در میروم ظرفیتم زود پر میشود بعدشم از اینکه اینقدر عصبانی شدم پشیمان میشوم کلا آدم مهربان و خوش دلی هستم ولی تاب تحمل کم شده نمی خواهم زود عصبانی بشوم چه کار کنم.آرامش درونی کمتر شده نمیخواهم کسی را ناراحت کنم.