یکی بهم کمک میکنه لطفا.
من اون پرسشنامه رو جواب دادم ولی من موندم و جوابها :|
نمیدونم نمره بندیش چه جوریه
میخونم ولی نمیفهمم :|
تشکرشده 259 در 139 پست
یکی بهم کمک میکنه لطفا.
من اون پرسشنامه رو جواب دادم ولی من موندم و جوابها :|
نمیدونم نمره بندیش چه جوریه
میخونم ولی نمیفهمم :|
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)