به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 98 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1396-6-04
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    4,103
    سطح
    40
    Points: 4,103, Level: 40
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger Second Class
    تشکرها
    244

    تشکرشده 259 در 139 پست

    Rep Power
    42
    Array

    افسردگی، رسیدن به پوچی و مصرف قرص

    سلام.
    خیلی طولانیه، امیدوارم بخونید.
    جایی رو بهتر از اینجا پیدا نکردم برای همدردی.
    مدتی بود که احساس خستگی مفرط، بی حالی، کمبود انگیزه و پوچی بهم دست داده بود.
    تصمیم گرفتم برم دکتر و فرض رو بر این گذاشتم شاید مثلا تیروئیدم ‌مشکل داشته باشه یا کم خونی و کمبودی آهنی چیزی داشته باشم.
    آزمایشم هیچ مشکلی نداشت و همه چیزش مثل همیشه عالی بود.
    علت این همه ناتوانی و خستگی رو افسردگی تشخیص داد. به دکترم اطمینان کامل دارم.
    دو تا قرص برام تجویز کرد، دابل بول برای افزایش سطح انرژی و نورتریپتلین برای افسردگی.
    خیییییلیییی بی حالم، اصلا حوصله بیرون رفتن و حتی ورزش که عشقم هست رو ندارم.
    آدمی بودم که همیشه بیرون بودم.
    دوس دارم تمام وقت فقط دراز بکشم و فکر کنم و بخوابم...
    تنظیمات خوابم خیلی بهم ریخته، دیروقت خوابم میبره، هزااااار بار وسطش از خواب پامیشم و افکار مربوط به کار و پول تو ذهنم شروع میشه.

    میدونم همش تقصیر خودمه که به این روز افتادم.
    خستم، خیلی خسته، از این روند تکراری و پوچ خستم، یعنی خوب میشم؟ این قرصها خوبم میکنن؟ واقعا کسی با قرص نتیجه گرفته؟
    همه اینا رو دارم با گریه مینویسم، ریمل رو چشمم پخش شده و حتی حوصله ندارم برم بشورم.
    حتی قیافم هم دیگه به شادابی و جذابیت سابق نیست.
    یه روزی همه حسرت هیکلم رو میخوردن ولی از بس ورزش نکردم که بهم ریخت، خودم هیکل مردمو میسازم ولی واسه هیکل خودم حال ندارم.
    الان از پیاده روی برگشتم ولی انقد بیحال رفتم که به زور 60 کالری سوزوندم.
    هیچکسو ندارم، نه تفریحی ، نه پول اضافه ای که بخوام برم کلاس زبان که عاشقش هستم یا ورزش جدید یا مثلا برم یوگا.
    وضع بابام خوبه ولی به عنوان یه آدم 28-29 ساله دیگه کشش ندارم ازش پول بگیرم.
    درآمد خودم هم خیلی کمه، در حدی که فقط بتونم اجاره مکان رو تامین کنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Happy.girl.69 تشکرکرده است .

    زندگی خوب (چهارشنبه 04 اردیبهشت 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.