سلام دوستان خوبم
امیدوارم حالتون خوب باشه .
چه تاپیک خوبی ایجاد کردین...
خیلی خوب میشه در مورد اینکه بتونیم نماز اول وقت رو برای خودمون عادت بدیم توضیح بیشتری بفرمایید.
ممنونم![]()
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان خوبم
امیدوارم حالتون خوب باشه .
چه تاپیک خوبی ایجاد کردین...
خیلی خوب میشه در مورد اینکه بتونیم نماز اول وقت رو برای خودمون عادت بدیم توضیح بیشتری بفرمایید.
ممنونم![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
الهه زیبایی ها (یکشنبه 04 آذر 97), باغبان (چهارشنبه 15 بهمن 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)