سلام.
من یه شرکت عمرانی میشناسم تهران. البته نمیدونم نیرو میخوان یا نه. ولی اگر خواستید براشون رزومه بفرستید.
Mbs_haghighat@yahoo.com
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
من یه شرکت عمرانی میشناسم تهران. البته نمیدونم نیرو میخوان یا نه. ولی اگر خواستید براشون رزومه بفرستید.
Mbs_haghighat@yahoo.com
ali5 (سه شنبه 05 تیر 97)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)