سلام آقا تیام، سال نو بر شما مبارک
زندگی در جریان هست..
ایشان بی راهه رو انتخاب کردن و در آینده نادم خواهند شد.
چیزی که برای شما خواهد ماند یک تجربه و یک درس هست.
عشق در زندگی بسیار خوبه... روزهای عاشقانه ، حرف های عاشقانه، رفتارهای خوب. اما کافی نیست!
زندگی مشترک نیاز به افرادی داره که به بلوغ فکری رسیده باشن، انسانهایی با ایمان بر هر دین و مذهبی، افرادی با تعهد و مسئولیت پذیر، منطقی و خوش فکر.
دنیا پر از آواز عشق هست اما اکثرا حبابهای ریز و درشتی بر سطح آبن. عشق واقعی در عمل و در جریان زندگی نمود پیدا میکنه .. در لحظه لحظه جاری میشه.
آدمهایی که از دل و جان مایه میگذارن تا چراغ خانه روشن بماند و خنده از لب اعضای خانواده گرفته نشود.
شما آخر راه نیستین ، بلکه شاید ابتدای مسیری جدید قرار دارین. این روزها درد دیدن دنیایی جدید هست، همانند یک مادر و نوزاد.
امیدوارم در سال ۹۷ روزهای خوبی داشته باشین و این رنج ها آغاز و نوید یک رویه جدید و خوب در زندگیتون باشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)