به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 108

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 مهر 98 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1396-11-18
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,949
    سطح
    26
    Points: 1,949, Level: 26
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 26 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    [QUOTE=sahar.66;441109]
    نقل قول نوشته اصلی توسط تیام2012 نمایش پست ها
    سلام مونا خانم، ممنون از پاسختون. بله من به بهداشت و ظاهرم توجه میکردم. روابط جنسی هم خوب بود و هم من و هم ایشون راضی بودند ( باعرض معذرت البته، از شواهد ارگاسم و...مشخص بود همه چیز نرمال و خوبه). در مورد روابط خانوادگی هم معمولی بودیم. در مورد مسائل مالی اتفاقا خانمم خیلی قانع و خوب بود. در مورد کلاس آموزشی هم با در نظر گرفتن شرایط مالی هر از گاهی به آموزش میرفتند.( کلاس آرایشگری و ورزش). خوب ما شرایط خاصی داشتیم هم به منزل و خرید خانه فکر میکردیم و هم به بچه بالاخره این موارد کمتر بود ولی بود. . مگر میشود خانمم رو در جریان مسائل مالی نزارم. اونم بعد از این همه سال.

    - - - Updated - - -



    سلام آقا تیام
    ببینین لزومی نداره جواب واسطه رو بدین بگین خودم پاسخشونو میدم.(ولی پیگیری نکنین)
    شما طبق متن هایی که پیش از این براتون ارسال کردم عمل کنین و بخاطر حرف های دیگران سست نشین و اقدامی انجام ندین.
    طلاق یعنی به باد رفتن تلاش هایی که طی این سالها در زندگی مشترک و حتی ماقبل اون داشتین/ یعنی کمک کردن خانمتون در انجام افکار غلط و عمل اشتباهش/ یعنی فرصت سازی برای بقیه چون وقتی ببین یک زن مطلقه با مهریه یا بدون اون جدا شده قطعا از نظر مردان دیگر طعمه ی خوبی هست / طلاق دادن یعنی چراها و علل مبهمی که تا ابد گوشه ی ذهنتون باقی خواهد ماند و جوابی براش پبدا نمیکنین/ یعنی در اذهان دیگران مثل خانواده، دوستان و آشنایانتون مقصر قلمداد کردن خودتون در این اتفاق تلخ/ و ....
    همونطور که عرض کردم بگذارین ادامه بدن و یک گوشتون در و دیگری دروازه باشه. ایشون همسرتونه و دوست ندارین طلاقش بدین تا زمان و موعدش برسه و شما از این گرداب رنج بیرون بیاین و بتونین بفکر ساماندهی خودتون و زندگیتون باشین ، اونوقت که میل شما هم سرد شد و افکارتون به ساحل آرامش رسید و دل بسته ی کسی دیگر شدین با شرایط قانونی از ایشون جدا میشین.
    من متأسفم که آخر خط رو برای شما مینویسم اما ظاهرا همسر شما در راهی پا گذاشتن که برگشتش سخت هست و اگر باز برگردن بهمون آسانی دفعه ی پیش باز میرن. اینجا ما قدرتی نداریم و متأسفانه ایشان متأثر از خانوادن ، چرا که اونها میتونستن ایشونو به منزل شما بیارن و نیاوردن.

    این زمان دادن و تصمیم عجولانه نگرفتن خودش آخرین فرصت هست. هم برای شما و هم برای اون




    مونا جان سلام
    فعلا در حال خوندن تاپیکتون هستم و مطالبش زیاد هست . کمی زمان میبره ولی فکر میکنم نوشتنی ها نوشته شده و تصمیم نهایی از آن شماست. اما یکسری راهنماییها نیاز دارین که بعد از مطالعه در تاپیکتون ذکر خواهم کرد.
    ممنونم سحر خانم خدا عمرتون بده خداوکیلی خیلی خوب مشاوره میدین. مطمئناً از نظراتتون استفاده خواهم کرد. و حتما به آنها بخصوص در این زمان خاص عمل خواهم کرد.

  2. کاربر روبرو از پست مفید تیام2012 تشکرکرده است .

    sahar.66 (سه شنبه 24 بهمن 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.