در جواب سوال شما، من نميتونم براتون يه مسير خاص و مشخص بنويسم. اين مسائل خيلى وابسته به اخلاقيات و طرز فكر دو نفر شماست. فقط يه جمله براتون دارم: از محبت كردن هراس نداشته باشيد.
تفاوت ظريفى بين محبت كردن با وابستگى و آويزون بودن وجود داره و شايد خيلى خانم ها در اوايل ارتباطشون تصور كنن براى حفظ حرمت خودشون بايد عقب بشينن و بيشتر دريافت كننده باشن تا دهنده. ولى يادتون باشه كه مهر و محبت با ذات زن گره خورده. مهربانى بايد بخشى از خود شما باشه نه اينكه منتظر يك رابطه بده بستونى باشيد. مثل نورى كه از خورشيد ميتابه و كسى كه بهش نزديك بشه از موهبتش بهره مند ميشه و دلش ميخواد بيشتر اون رو تجربه كنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)