به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array
    سلام عزیزم


    به رفتار و ژست های آدمای اطرافت خیلی دقت کن از هر ژستی که خوشت اومد کپی کن، به کلمات و زبان بدنشون دقت کن و کپی کن! بعد جلوی آینه تمرین کن، یه مدیری داشتم زبان بدن و کلماتش عالی بود هر چیزی که ازش یاد می گرفتم رو یادداشت می کردم و به خودش پس می دادم! پس تا می تونی کپی کن! یه مثل انگلیسی میگه fake it until you make it، کپی کن و تکرار و این تکرارها میشه عادت میشه و این عادات شخصیت رو می سازه


    نگرش به اشتباه
    من حس می کنم تو از اشتباه می ترسی، اشتباه چیزی که به ما یاد میده و روتین و یکنواختی رو می شکنه، یه اشتباه هرچقدر بزرگ تر بشه عمق آموزشش هم بیشتر میشه و دیگران هم ازت درس می گیرند! اصلا خیلی از کشفیات بشر از روش سرندیپیتی بوده(یعنی از روی اشتباه) یا به قول ادیسون من 10000 بار اشتباه نکردم من 10000 تا راه حل پیدا کردم که به درد این مسعله الان نمی خورن! اوشو قشنگ میگه که تا می تونی تو زندگیت اشتباه کن ولی یک اشتباه رو دوبار تکرار نکن! این چیزی که تو رو خردمند می کنه! عین خیالت هم نباشه اشتباهات و گاف هایی که میدی!


    سطح یا benchmark واسه خودت تعریف کن
    ما آدما معمولا خودموم رو با متوسط ها مقایسه می کنیم که اشتباه! مثلا تو صحبت کردن میگیم من در حد هنری کسینجر نیستم ولی باید از یه فرد منزوی بهتر باشم، ما بهتر خودمون رو با خودمون بسنجیم و جلو بریم، مثلا شما تو صحبت کردن باید سطحت رو برای شروع با همکارت نسنجی، مثلا نیایی و بگی من باید مثل این ارتباط برقرار کنم، باید بگی من فعلا تواناییم اینه که بگم " سلام، حال شما خوب؟ " من می دونم که توانایی گفتن اینو دارم پس از اینجا شروع می کنم کم کم میرم جلو و مکالماتم رو طولانی تر می کنم! مقایسه اعتماد به نفس رو پایین میاره ولی ارزیابی و نظارت بر خویشتن عامل پیشرفت و اعتماد به نفس بالاتر


    همیشه در معرض باش
    همیشه داوطلب شو، تو گروه های مختلف عضو شو چه مجازی چه واقعی اظهار نظر کن ولو کوتاه یا حتی فقط یه سلام بگو، از اشتباه نترس، تو چشم و مرکز باش اولش سخت ولی عادت می کنی مثل رانندگی که اولش سخت و بعدش عادت می کنه، ترس و خجالت طبیعی ولی تو شجاع باش و عمل کن با وجود خجالت یا ترست، هر چی آدم بیشتر تجربه و مراوده کنه بیشتر رشد می کنه پس خودت بسته و منزوی نکن


    حتما برو پیش مشاور چون حس می کنم مشکل تو فقط برقراری ارتباط نیست



    همیشه در آرامش باشی


  2. 2 کاربر از پست مفید باران13 تشکرکرده اند .

    mehdi.ma.mm (شنبه 06 آبان 96), آوای بهشت (دوشنبه 17 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:59 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.