به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

Threaded View

  1. #12
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zhilaebrahimi نمایش پست ها

    دوستان چه جوری با این حس بد کنار بیام واقعا از پسش برنمیام.

    .............


    با سلام


    معمولا بعد عمل زیبایی ،،،یه افسردگی مقطعی بوجود می یاد ،( جسمی یا معنوی )

    الحمد الله عمل که ایرادی نداشته و به خوبی انجام شده ! ،،،درسته ؟




    .......................




    به نظرم مشکل شما اینکه می خواید با یه حس بد کنار بیاید و اون حس را برا خودتون یه غول 4 سر در آوردید .

    اول باید این غول را نابود کنیم .

    ذره بین ایراد گیری از خودتون را رها کنید ،،تا موقعی که این ذره بین هست ،،تا موقعی که اتفاقات و حوادث را بزرگ می کنیم ،،،و براش غصه می خوریم ،،، همیشه از خودمون ناراضی هستیم .

    به نظرم زیاد زووم دارید به اطرافیان و نظرات !!!





    ...........................





    برا مغز سخته که با یه حس بد کنار بیاد ،،،

    مغز با چیزهای خوب کنار می یاد :)

    به نظرتون چه طوری می تونید این حس بد را تبدیل به یه حس معمولی کنید ،،،،، ویه حس معمولی را تبدیل به حس خوب کنید ؟

    یه کاغذ بردارید و انجام دهید !!!!





    ...........................





    شما در مقطعی از زندگیتون تصمیم گرفتید عمل زیبایی انجام دهید - و اینکه بینی شما انحراف هم داشته .

    پس از دکترتون تشکر کنید و به زندگی تون به زیبایی ادامه دهید .



    در گذشته زندگی نکنید ،،،،گذشته گذشت !

    امروز را زیبا زندگی کنیم و به آینده امیدوار باشیم .،،،


    لذا محاکمه خودمون در این جور موارد فقط باعث میشه افسرده بشیم و امروز و آینده مان را هدر دهیم

    خودتان را مشغول نگه دارید - به هدف هایتان - به کارهای مورد علاقه تان و ....


    کمال گرایی نوع منفی هم کنار بذارید !

    با حرف مردم هم زندگی نکنید !





    موفق باشید .












    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 01 شهریور 96 در ساعت 17:21

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    zhilaebrahimi (چهارشنبه 01 شهریور 96), جوادیان (چهارشنبه 01 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راضی کردن شوهرم برای جراحی زیبایی
    توسط آوای بهشت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 تیر 97, 08:33
  2. جراحی زیبایی!!
    توسط Pooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 دی 93, 16:59
  3. همسرم زیبایی مرا نمی بیند....
    توسط نارگیس در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 16:28
  4. عمل زیبایی
    توسط analia در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 17:46
  5. ایا پارامترهای زیبایی همسر همیشه ثابت میمانند ؟
    توسط meysamm در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 01:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.