
نوشته اصلی توسط
abi.bikaran
از خدا خیلی گله دارم چرا یه ادم درست نباید سر راهت قرار بده بدون واما واگر این توهمات و این همه بلاتکلیفی زندگیت سروسامون بده این همه التماسش کردم صدام نشنید هر روز ذلیل تر وحقیرترم میکنه
ولی یه حسی بهم میگه اون خوب متوجه شده بهش علاقه دارم خودش پس کشیده از رفتار این چندروزش متوجه شدم خیلی سرد شده یا داره واسه من ناز میاره جای ما مثل اینکه عوض شده
به درک وقتی خدا میزنه بندش چرا نزنه
علاقه مندی ها (Bookmarks)