به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 شهریور 00 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1393-3-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    9,113
    سطح
    64
    Points: 9,113, Level: 64
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 237
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 281 در 129 پست

    Rep Power
    43
    Array
    سلام

    حق گرفتنی هست نه دادنی

    این حق شماست که زندگی مستقل داشته باشید. چیزی که باعث میشه ادمها تن به خواسته های نامعقول دیگران بدن ترسها و ضعف های خودشون هست . قوی باشید ترسهاتون رو پنهان کنید و حقتون رو بخواهید در هرموردی که تهدید میشید مثل بچه ویا طلاق خودتون رو بی خیال و نترس نشون بدید.
    حتی مواقعی که دعوایی نیست حتی در میان خانواده شوهر اشاره کنید که مادر نباید خودش رو فدای بچه کنه مثال بزنید که مثلا فلانی خوب کاری کرد بیخبال بچه شد گذاشت رفت دنبال زندگی خودش الان هم خیلی خوشبخت هست و غیره . توپ رو بندازید تو میدان اونها و بزارید. یک مدت هم شما اونها رو بازی بدید . اینهمه سال شما رو بازی دادند عزیزم. این قانون شامل همه مذاکرات میشه. شما نشستید که دیگران بیان و حق و حقوقتون رو به شما بدند؟ این هیچ وقت تو هیچ موقعیتی اتفاق نمی افته . حتی یک بچه یک روزه هم برای گرفتن نیازهاش باید گریه کنه تا حقی بگیره . این قانون دنیاست وبرای شما استثنایی نیست . اگر گریه نکنید شیری هم درکار نیست. با جدیت حقتون رو درخواست کنید و ترسهاتون رو پنهان کنید. تا در مذاکرات بتونید به برد برد برسید. از موارد کوچک شروع کنید مثل همون استخر. و بگید دوست دارید یک بارهم با خانواده خودتون برید و برای دریافت این حق بجا تلاش کنید و حقتون رو بگیرید و تمام سختیهاش رو به جون بخرید و نگید خوب حالا یک استخر که چیزی نیست مسایل مهمتر حل بشه این اهمیت نداره. شما از همین کوچک و بی اهمیت شروع بکن تا یاد بگیری چطور از حقت دفاع بکنی تا بتونی موارد بزرگتر رو درست کنیو دیگران هم یاد بگیرن و بفهمند که مجبور هستند در مواردی به خواسته و خط قرمزهای شما توجه کنند و کوتاه بیان

  2. 2 کاربر از پست مفید maadar تشکرکرده اند .

    donya. (جمعه 30 تیر 96), خانم مهندس (یکشنبه 01 مرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خیلی دیر شد ولی تموم شد و الان من موندم یه دنیا افسوس
    توسط sahar1364 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 فروردین 94, 10:53
  2. خوشی های امروز و اینجا، به افسوس بسیار فردا نیرزد
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 92, 21:50
  3. من شدیدا افسوس می خورم
    توسط omidvar در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 خرداد 89, 10:52
  4. در دام افسوس
    توسط m.mouod در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 تیر 88, 06:19
  5. جاسوس شبكه
    توسط meme در انجمن کامپیوتر و اینترنت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 مرداد 87, 10:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.