به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 مهر 96 [ 08:00]
    تاریخ عضویت
    1395-12-27
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    3,263
    سطح
    35
    Points: 3,263, Level: 35
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    365

    تشکرشده 236 در 117 پست

    Rep Power
    37
    Array
    amal عزیز به نظرم زندگی موقع شروع یه زندگی مشترک باید قدمای مشترکی برداشته بشه. شما یه مشکل اومده به چشمت و خواستی رفع کنی یا حداقل ببینی قابل رفع کردن هست یا نه و خواستی برید پیش مشاور، شما قدم مربوط به خودت رو برداشتی، حالا قدم بعدی رو ایشون باید برداره که راضی تشدن بیان پیش مشاور. حالا یا این مساله رو اصلا مشکلی نمیببنن یا اینکه نمی خوان با شما همراه بشن یا حتی ممکنه به خاطر این باشه که فک کنن مشاور قصد تغییر نظر ایشون رو خواهد داشت. به نظرم اگه واقعا به حرف شما اهمیت میدادن باید باهاتون مشاوره میومدن و به قولی قدم مربوط به خودشون رو بر می داشتن. حتی می تونستن بگن نمیام ولی کاملا توضیح می دادن.

    به نظرم ایشون یکم حس مرد سالاری دارن و غرور مضاعف (البته خب نظر منه و ممکنه درست نباشه). مهم این نیست که الان نمیذارن تنهایی برید بیرون و غیره، مهم اینه که آیا بعد ازدواج اجازه حرکت رو به شما خواهند داد یا خیر؟ تو هر زمینه ای منظورمه....میذارن نظرتون رو بدون رودروایسی بیان کنین؟ میذارن علائق و سلیقه شما تو تصمیمات مربوط به زندگی مشترک دخیل باشه؟ اجازه میدن من تبدیل به ما بشه؟ فردا پس فردا تو تربیت فرزند میذارن مشام به عوان بخش مهمی از این مرحله نظرت رو اعمال کنی......

    فک کنم بحث پوشش و چپ نگا کردن بقیه به شما نیس، بحث اینه که بخش منِ وجود ایشون بسیار پر رنگه.

    یه مورد جالبی هم خدمتت عرض کنم. من مراسم خواستگاری رسمی داشتم که آقا پسر خودشون هم تشریف داشتن. درسته من خیلی خجالت کشیدم و ترجیح دادم ایشون حرف بزنه ولی ایشونم همش من من می کردن. من اینو دوس دارم، من اینو دوس ندارم، من اگه نتونم این کار و برات انجام بدم چی میگی؟ من اگه اینطوری عمل کنم نظرت چیه؟ و و و .....و اینکه ایشونم یه نامزدی ناموفق داشتن که پدر و مادرم بعدا بهم گفتن و بماند که چقدر عصبانی شدم که بهم نگفته بودن. منم دقیقا متوجه نشدم چرا نامزدی ایشون به هم خورده و اصلا هم برام مهم نیس ولی واسط ما که معرف ایشون بودن گفتن دختر خانوم راضی نشده حجابشو طبق نظر ایشون تغییر بده. به نظرم بحث انقدر سطحی نبوده و دختر خانوم متوجه بزرگی و عظمت منِ ایشون شده و فرار رو بر قرار ترجیح داده! آشنای ما هم همش به من اشاره می کرد که منم نامزدی ناموفقی داشتم ولی الان زندگیم خیلی خوبه (راستم می گفت خب) اما من تو دلم می گفتم اخلاق شما ریش سفید بزرگوار و متواضع کجا و اخلاق ایشون کجا......

    دلت باید با یه نفر باشه. حتی اگه رابطه قبلی ایشون تاثیر زیادی روی تصمیم گیریای ایشون گذاشته باشه دلیل بر این نیست که آزادانه شما رو برآشفته کنن یا تحکم افراطی رو شما داشته باشن. حالا اگه شما خانم بعله چشم گویی بودی حرفی نیس اما وقتی زن درون شما دوس داره امروزی و قدرتمند و مستقل و اجتماعی باشه و در عین حال متعهد و اخلاق مدار و خانواده دوست و با حجاب، علامت سوالای زیادی به جود میاد....ان شالله که بهترین تصمیم رو میگیری

  2. 2 کاربر از پست مفید غبار غم تشکرکرده اند .

    amal (شنبه 10 تیر 96), المای (دوشنبه 12 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 92, 09:34
  2. +نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 14 اردیبهشت 92, 00:02
  3. پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 10:26
  4. * نظر شما در مورد پسر 18 ساله ای که عاشق یک دختر افغانی زیبا _ دبستانی
    توسط M3hrshad در انجمن عدم آمادگی برای ازدواج در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 26 بهمن 87, 11:28
  5. +علاقه دختر به پسری که اختلاف سنی زیادی دارند
    توسط dawn_hme در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 اردیبهشت 87, 02:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.