با تشکر از آقا یا خانم جوادیان بابت مواردی که فرمودید.
امروز مجددا در این زمینه باهاشون صحبت کردم و گفتن فعلا نمیخوام کار کنی، فکر میکنم این یه علامت مثبت باشه که از حالت مخالفت کامل کمی انعطاف نشون دادن

همچنین تصمیم داشتم که درصورت مساعدشدن شرایط ازدواج به همراه ایشون برای بررسی بیشتر ونهایی شدن تصمیم به مشاور مراجعه کنیم. اما نمیدونم زمانش الان هست یا نه؟بیشتر بهشون فرصت بدم شاید نظرشون تغییرکنه یا رابطه رو تموم کنم؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)