به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 85

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    سلام
    دوست نداشتم دیگه این موضوع ادامه بدم یعنی یه اتفاقاتی افتاد که تصمیم گرفتم کلا این مسئله رو تموم کنم یعنی این ادم فراموش کنم ولی نمیدونم چرا ذهنم درگیره ویه دغدغه های هنوز ازارم میده نمیدونم چیکار کنم اومدم برای اخرین بار مشورت بگیرم امیدوارم دوستان مثل همیشه راهنمایی کنن
    بخصوص میخوام نظر اقایون بدونم
    ارتباط من با این اقا تا همین چند وقت پیش هنوز ادامه داشت تا حدودی هم صمیمت در رفتار وگفتارشون بوده وهست یعنی هر چند وقت یه سلام واحوالپرسی میکنن با یه بهانه ای پیام میدن که منم جواب میدادم ویه جورایی فکر میکردم شاید قصد ونیتی دارن ولی هیچ اقدامی نکردن تا همین چند روز پیش در حین صحبت گفتن که همسر برادرشون یه دختر بهش معرفی کرده واصرار داره بره ببینه دقیقا همون محلی که قرار منم برای کار برم اونجا با اینکه اون لحظه کلی بهم ریختم وحالم بد شد ولی بهش گفتم مبارکه خوب برین ببینید که گفتن حالا سر فرصت بعد من چون حالم بد بود گفتگو ادامه ندادم بعدش دوباره پیام دادن که خیلی سرد جواب دادم وسریع اومدم بیرون بعد زا اون روز دوباری به من پیام داده ولی من جوابش نمیدم حالا من به این نتیجه رسیدم که کلا ارتباطم رو باهاش قط کنم ولی چون فعلا نیاز کاری بهشون دارم مجبورم ارتباط رسمی کنم و دیگه جواب احوال پرسی ها و پرس و جوهاش از زندگیم رو ندم.
    ولی همش میگم نکنه بی ادبی باشه جواب نمیدم یا اگه یه روز حضوری رفتم وسوال کرد چه جوابی بدم که چرا جواب ندادم
    کلا هدف این ادم چی بوده اون همه صمیمیت وحمایتگریش برای چی بود اینکه یهو موضوع اون دختره مطرح کرد هدفش چی بوده؟
    از یه طرف میگم این جواب ندادن ابعث میشه بفهمه که من از اینکه موضوع اون دختره مطرح کرده ناراحت شدم واون باید بفهمه که برام مهمه وبهش فکر میکردم
    از یه طرف هم میگم ممکنه این بی محلی باعث بشه فکر کنه من به حسابش نمیارم یا ازش سرم و من رو از ذهنش حذف کنه؟ یا ممکنه باعث بشه برای خواستگاری اقدام کنه؟
    الان خیلی ذهن اشفته ای دارم نمیدونم کار درست ورفتار درست توی این موقعیت چیه؟
    چندتا از دوستام که مشورت کردم گفتن که کاملا ارتباط قط کن یا رسمی کن ولی چطوری من 6ماه این ادم میشناسم ورفتار وبرخورد تا حدودی صمیمی وراحتی داشتیم الان چطور یهو ناپدید بشم وقط ارتباط کنم؟
    مرا با حقیقت
    بیازار
    اما،
    هرگز با دروغ
    آرامم نکن.


  2. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (دوشنبه 29 خرداد 96), باغبان (یکشنبه 28 خرداد 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شیوه خواستگاری از همکلاسی
    توسط .saber. در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 16:52
  2. استرس و تپش شدید قلب تو جمع - چرا؟؟ چکار کنم؟
    توسط **سهیل ** در انجمن مشکلات ارتباطی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 اردیبهشت 93, 19:35
  3. کمبود میل جنسی درآقایون وعوامل آن
    توسط پدربزرگ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 12:51
  4. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 اسفند 90, 23:36
  5. تپش قلب و استرس................
    توسط دانا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 23 شهریور 87, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.