به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 خرداد 99 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1392-2-20
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    7,750
    سطح
    58
    Points: 7,750, Level: 58
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 200
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Recommendation Second ClassVeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    887

    تشکرشده 279 در 146 پست

    Rep Power
    43
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zemestooni نمایش پست ها
    وای ممنون خدا خیرتون بده ، نمیدونید چقدر ارومم کردین
    باشه حتمااا سعی میکنم حرف هام رو با کل احساسات درونیم به شوهرم بگم بدون اینکه متهمش کنم ، و اولش هم بهش میگم که اینها فقط احساساتمن، آخه من تو احساسم دلم میخواد بهترین همسر باشم و شوهرم ازم راضی باشه
    نمیدونم چرا تا الان برعکس شده
    اصلا فکر میکنه من یه ادم بی معرفت واقعی هستم تو زندگیش ‎:(‎
    در مورد دندون حتما همینکارو میکنم ، اول واسه ویزیت میرم و یک روز دیگه رو وقت میگیرم واسه تعمیر

    مثلا یه بار تو راه برگشت به خونه بودیم ، و از مهمونی میومدیم ، من گفتم واااای چقد هوس پیتزا کردم
    بعد دیدم خبری نشد و شوهرم هیچی نگفت
    بعد گفتم وای امشب که رسیدیم خونه باید یجوری یه پیتزایی سرهم کنم با موادی که خونه دارم
    بعد اون شب شوهرم رفت و پیتزا سفارش داد و اومدیم خونه و ...
    اما توی یک بحثی که چند وقت بعدش داشتیم بهم گفت تو یجوری هستی،کارای عجیب میکنی! گفتم مثلا چی؟ گفت مثلا اون شب گفتی وااای هوس پیتزا کردم! گفت باید میگفتی شوهرم من هوس پیتزا کردم ، آیا شرایطش هست بریم سفارش بدیم؟ گفت یعنی چی که میگی هرجوری شده باید برم خونه ییکی درست کنم؟! گفت تو با شوهرت اصلا راحت نیستی یه جوریته!

    مثلا من از نظر خودم اون شب داشتم اب و تابش رو زیاد میکردم! ولی شوهرم بهش برخورده بود...

    جریان ما همش اینجوریه
    سلام شبتون خوش

    خانوم زمستونی من 1 پسرم

    در مورد مشکلتون حرف همسرتون درسته تمام یا حداقل اکثر مردا به این شکل سیستم فکریشون هست

    در مورد همین پیتزا من هم اگه جای شوهرتون بودم همین رو میگفتم ، ببینید 1 علت اینکه که شما نتوستید ارتباط سازنده و صمیمی با همسرتون بگیرید و علتش دیگه اش هم تفاوت زن و مرد هست و سیستم فکریشون هست

    مردا دوست دارن همسرشون حرفو بهش مستقیم و پوست کنده بگه ، از حاشیه و کنایه و غیر مستقیم حرف زدن بیزارن

    این حس بهشون منتقل میشه که همسرشون داره سرشون رو گول میماله و داره غیر مستقیم منظورشو و خاستشو میگه و راه مخفی میخاد به هدفش برسه و حس توهین بهشون منتقل میشه که من رو چی فرض کرده که از این تکنیکا میخاد سرمنو گول بماله تا به خاستش برسه این توهین میدونه و حس تحقیر و کوچک بودن به مرد دست میده

    و از طرفی این حس رو هم منتقل میکنه که چقد ما باهم فاصله داریم که خانومم و همسرم برا 1 پیتزا یا هر خاسته دیگه ای مجبوره به استفاده از این ترفندهارو داره تا خاستشو براورده کنه و حس عدم صمیمت و فاصله رو به مرد میده

    مردان طالب زنانی هستند كه قابلیت‌هایشان را تایید كنند و قبولشان داشته باشند


    مثلا میتونستید با طنازی و ناز بگید مثلا ارشیا جونم برام پیتزا میخری 1 دفعه دلم خواست عزیزم حوس کردم .....

    ترس رو بزارید کنار باهمسرتون قاطی بشید و رو رابطه خودتون با همسرتون کار کنید از چیزی نترسید ، هرآنچه از دل براید بر دل نشیند

    مردا حس ترس و فاصلرو خوب حس میکنن و این حس منفی کامل بهشون منتقل میشه ،که با خانومم مچ نیستیم خیلی فاصله داریم و مشکل داریم و...


    این نظر من بود باتوجه به شناخت از مرد و جنس خودم.


    براتون آرزوی خوشبختی میکنم
    ویرایش توسط mercedes62 : دوشنبه 11 اردیبهشت 96 در ساعت 21:09

  2. 3 کاربر از پست مفید mercedes62 تشکرکرده اند .

    setareh-91 (سه شنبه 12 اردیبهشت 96), بارن (دوشنبه 11 اردیبهشت 96), ستاره زیبا (دوشنبه 11 اردیبهشت 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این اخلاق بابام و شرایط خواهرم چکار کنم؟ ( بابام میگه اتیشتون میزنم)
    توسط ابی اسمان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 آبان 94, 16:40
  2. دختری که لاک میزنه میشه نتیجه گرفت که کلا اهل نماز و اینا نیست؟
    توسط yekidota در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 31 اردیبهشت 93, 01:42
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  4. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.