نقل قول نوشته اصلی توسط جوادیان نمایش پست ها
دوست عزیز تو تاپیک قبلیتون نوشتیم که از این رابطه بیرون بیا

دوباره تاپیک زدین که جواب مثبت بگیرین و ما هم بگیم مرد خوبیه و برو سراغش؟

واقعا از سادگیه شما خوب استفاده کرده .. هیچ چیش نمیشه مطمئن باش..نه سوریه میره نه خودشو میکشه

یه چن وقت سراغش نری میره سراغه یه نفر دگه... شایدم چن تا هم الان زیر سر داره

ساده نباش و ایندتو خراب نکن.. خطتو عوض کن و باهاش تمام کن
نه، اون تاپيك بسته شد، من هم دوباره موضوع رو عنوان كردم.
سراغش نميرم به هيچ عنوان ، اگر هم بخوام ديگه پدر و مادرم اجازه نميدن ،فقط مي خوام مطمئن بشم كه حرفاش دروغ بوده يا نه ، هم اين كه بدونم سالمه و حالش خوبه ، ازش خبري ندارم يه مدتيه ، حتي تلگرام هم انلاين نشده واسه همين نگران شدم براش...