خیلی حساس نیست ولی بدون فکر تصمیم گرفته
---
خانم گرامی شما اگه فیلم های سانسور شده صدا و سیمای خودمون رو هم ببینی متوجه مدل ارتباط افراد تو کشورهای خارجی می شید
شما که اینقدر حساس بودید نباید با شخصی ازدواج می کردی که می خواد خارج زندگی کنه یا فرد به شدت اجتماعی هست .
این چیزا وقتش بعد از ازدواج نیست ، قبل از ازدواج تصمیم می گیرن ، قبلش تصمیم می گیرن کلی مشکل می خورن چه برسه که شما اصلا قبلش هیچ فکری نکردی .
3 تا راه داری ، بری مشاوره و حساسسیت خودت رو کم کنی و همسرت هم بیشتر مراعات کنه
بر گردی ایران که باز مشکلت 100 درصد حل نمی شه
...بگیری









علاقه مندی ها (Bookmarks)