سلام
چندروز پیش به یه دوست قدیمی پیام دادم ، گفت خودتو معرفی کن، معرفی کردم،
ولی بعد از معرفی هیچ واکنشی نشون نداد و هیچی نگفت،
دلیل رفتارش چی میتونه باشه؟

فکر کردم شاید کار داشته اون موقع، مجددا دیروزم پیام دادم گفت شما، معرفی کردم، ج نداد