سلام
چندروز پیش به یه دوست قدیمی پیام دادم ، گفت خودتو معرفی کن، معرفی کردم،
ولی بعد از معرفی هیچ واکنشی نشون نداد و هیچی نگفت،
دلیل رفتارش چی میتونه باشه؟
فکر کردم شاید کار داشته اون موقع، مجددا دیروزم پیام دادم گفت شما، معرفی کردم، ج نداد
تشکرشده 43 در 33 پست
سلام
چندروز پیش به یه دوست قدیمی پیام دادم ، گفت خودتو معرفی کن، معرفی کردم،
ولی بعد از معرفی هیچ واکنشی نشون نداد و هیچی نگفت،
دلیل رفتارش چی میتونه باشه؟
فکر کردم شاید کار داشته اون موقع، مجددا دیروزم پیام دادم گفت شما، معرفی کردم، ج نداد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)