سلام دوستان
هیچ جایی غیر اینجا نیس که حرف بزنم وقضاوت نشم
من میخوام بمیرم
کاش بمیرم و یهویی تموم شه این مشکلات
من نمیتونم طلاق بگیرم برخلاف تصورم پدرم با اینکه از اختلاف ما اگاه شده اما راضی به طلاق نیس
اینکه مشکلی نیس خودم خودمو راحت میکنم
فعلا کسی جز شما از برنامم خبر نداره اما قصد دارم اگه شد مادربزرگمو از نیتم خبردار کنم شاید اون کمک کنه میخوام قبل مرگم حدااقل یکی درکم کنه و قضاوت نکنه نصیحتم نکنه
و الکی برام راهکار نده
دلم میخواد قبل مرگم یکی بدون اینکه حرفی بزنی حرفامو گوش کنه
دیشب اونقدر تو حموم گریه کردم که چشام و سرم داره درد میکنه
شنبه امتحان دارم و حتی نمیدونم که کتابم کجاست








علاقه مندی ها (Bookmarks)