نقل قول نوشته اصلی توسط فرزانه متولد 75 نمایش پست ها
نگران نباش درست میشه شاید شما زیاد بهش گیر میدی زنگ میزنی و پیگیرشی
من قول میدم اگه یه روز کامل ازش بی خبر باشی اون بهت زنگ میزنه و اس میده من میدونم

شما زیادی بهش نزدیک شدی
ميترسم فاصله بگيرم سرديش بيشتر بشه...
شما كه دختري اگه كمي فاصله بگيرم بدتر نميشه