کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 2 در 2 پست
نوشته اصلی توسط فرزانه متولد 75 نگران نباش درست میشه شاید شما زیاد بهش گیر میدی زنگ میزنی و پیگیرشی من قول میدم اگه یه روز کامل ازش بی خبر باشی اون بهت زنگ میزنه و اس میده من میدونم شما زیادی بهش نزدیک شدی ميترسم فاصله بگيرم سرديش بيشتر بشه... شما كه دختري اگه كمي فاصله بگيرم بدتر نميشه
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)