سلام

خانم فرزانه نمیدونم برا این مشضکلتون مشاوره رفتین یا نه.. ولی اگه نرفتین یه جلسه تشریف ببرید.. چون از حالات شما این برداشت میشه که اون دفعه هم گفتم میخوایید نامزدتونو عین چیزی که دوست دارید بکنید و این محقق نخواهد شد
چون ادمها عوض نمیشن و ایشون معلومه ادم برون گرائی هستش و شما درون گرا.. و چون شما بابت کارهائی که برای ایشون جلوه بدی نداره هی ازش ایراد میگیرید متعاقبا ایشون هم عکس العملشونو در قابل استهزا و مسخره

کردن شما بهتون بر میگردونن.. و چیزی که در متن حرفای شما میشه دید اینه که برا هر حرکت اشتباه ایشون یا بسیار عصبانی میشید و یا گریان ..

الان هم میتونید با چن جلسه مشاوره تکلیفتونو روشن کنید.. اگر واقعا نامزدتون به مزاقتون خوش نمیاد بهش اعلام کنید تا جدا بشید ولی اگه در پی این هستین که ایشونو عوض کنید راهتون سخته