به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 خرداد 96 [ 00:08]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    6,293
    سطح
    51
    Points: 6,293, Level: 51
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    312

    تشکرشده 273 در 107 پست

    Rep Power
    41
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط masomeh2016 نمایش پست ها
    سلام شادی جون ( چقد از اسمت خوشم میاد )
    راستش خودم هم به این نتیجه رسیدم اما بازم وسوسه میشم برم گوشیشو چک کنم ، می ترسم خودمو بزنم به اون راه و به خودم لطف کنم و از اون طرف همسرم درگیر ی رابطه عاطفی عمیق بشه و اون وقت دیگه نشه کاری براش کرد ، نظر شما چیه ؟
    با دروغاش چیکار کنم ؟ به روش نیارم ؟
    توی این شرایط بچه دار شدن می تونه روی تعهد مردا تاثیر مثبت داشته باشه ؟
    سلام معصومه جان
    من هم از اسم " شادی" خوشم میاد. حس خوبی بهم میده

    راست میگی ! با توجه به شرایط شما چک نکردن و کنترل خیلی سخته. اما اگر واقعا با تمام وجود بخوای و مطمئن باشی این بهترین انتخاب هست موفق میشی که دست از کنترل و تجسس برداری!

    بنظرم دو راه کلی میتونی انجام بدی که شیدا هم بهش اشاره کرد البته دید من کمی فرق میکنه

    1: با بیخیالی بگذرونی اما نه با این دید که ولش کن بگذار هر چقدر میخواد بره با دوست دختراش بگرده...اصلا برام مهم نیست...و...یعنی نه با دید منفی و از روی بدبینی و نفرت ! بلکه برعکس با دید مثبت و اینکه ایشون کاملا پاک هست و محبت خالصانه بهش بکنی...
    اگر همسرت رو خیلی خووب شاخته باشی وقتی بهش محبت میکنی و در جواب هم ایشون محبت میکنه شاید یکی دو بار ساختگی و ظاهری باشه اما طولانی مدت نمیتونه زبون بازی کنه و لو میره
    اگر متقابلا خالص محبت کرد میفهمی که رابطه عمیق عاطفی هم با گسی برقرار نکرده و همون چندتا تماس و تلفن هم ممکنه برای سرگرمی قبلا انجام میداده و کم کم بگذاره کنار.
    خب اینطوری مشکل خودبه خود حل میشه. بهتر هم هست چون روی شما به هم باز هم نمیشه!
    اما باز بستگی به شخصیت همسرت و عادتش و وابستگیش به این کار داره. اینکه واقعا با انصاف باشه و خودش متوجه اشتباهش بشه و یا منکر قضیه!
    اگه احساس میکنی از عهده محبت و بیخیال چک کردن بر نمیای و باز مدام خودخوری میکنی و ... شاید این روش به شما جواب نده
    پس راه دوم انتخاب کن

    2:
    اول خودت برو مشاوره حضوری. با کمک مشاور برنامه ریزی کن چطوری میتونی همسرت رو ترغیب کنی بیاد دفتر مشاوره.وقتی همسرت اومد، اونجا هرچه روی دل تنگت مونده به همسرت بگو (در حضور مشاور) تا نتونه شروع به کتک کاری و یا خودزنی کنه.
    بهش بگو از این وضعیت خسته شدی. از گریه کردن و خالی کردن عقده و احساسات هم ابایی نداشته باش. راحت حرفای دلت بزن. شما از مرداد تو همین تاپیک شدیدا درگیر این رفتارهای همسرت هستی و داری خودت رو زجر میدی. حالا قبلش بماند.
    البته حواست باشه بهش بی احترامی نکنی. باز هم سعی کن حریم ها رو نگه داری و با احترام باهاش حرف بزنی
    تا بعدا که اومدید خونه عقده هاش به شکل دیگه ای خالی نکنه

    خوب فکر کن در مورد حرفایی که میخوای در اون جلسه به همسرت بگی. کلمات و لحن صحبت کردن قدرت زیادی دارند.

    حرفات خیلی مهمه تاثیرگذار باشه. هم علاقه شما به همسر و زندگیت رو بهش نشون بدی و در حضور مشاور از خوبیهاش بگی و هم احساس ضعف و استیصال الانت رو بهش بفهمونی که چقدر درمانده شدی و ....
    اگر دوستت داشته باشه(که داره) و زندگیش براش مهم باشه حتما یه تکونی به خودش میده.

    روزای قبل و بعد از رفتن مشاوره هم خیلی آروم باش و سرت به کار خودت باش و باهاش کمی سرد برخورد کن که بدونه یک جای کار ایراد داره و کمی نگران بشه.

    من امید دارم حداقلش اینه که حسابی میره تو فکر و با توجه به سنش یه فکر اساسی برای این رفتارهای بچگانه میکنه!

    اگر مشاوره رفتی باز میای خبر میدی و کمکی در توانمون بود، میکنیم
    به خدا توکل کن و موقع وسوسه شدن به خدا پناه ببر. کمکت میکنه آروم بشی


    + راستی معصومه جان الان تو این شرایط باردار شدن و وجود بچه به دلایلی کار درستی نیست! از بابت سنت هم خیالت راحت باشه وقت داری

  2. 4 کاربر از پست مفید Shadi2 تشکرکرده اند .

    masomeh2016 (یکشنبه 07 آذر 95), آبی آسمونی (جمعه 05 آذر 95), باغبان (چهارشنبه 03 آذر 95), ستاره زیبا (پنجشنبه 04 آذر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. لجبازی و دعوا
    توسط فاطن در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 11 دی 94, 16:28
  2. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  3. دعوا بین حافظ و صائب و شهریار بر سر "ترک شیرازی"
    توسط بالهای صداقت در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مهر 88, 10:30
  4. دوست مجازی ! احساس مجازی !
    توسط lord.hamed در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 41
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 دی 87, 16:54
  5. سربازی و ازدواج
    توسط omid84 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 بهمن 86, 16:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.