کسی رو ندارم پیش ما بیاد.قضیه پرستار هم واسم دردسر شده اون خانم هم بعد کلی تحقیق و از طریق آشنا گرفته بودم .
مدارس تا بعدازظهر هم هست اگر چاره ای نباشه مجبورم بچه رو تا بعدازظهر مدرسه بگذارم کلاسهای خارج از برنامه هم دارند.
بله متاسفانه از چیزیکه میترسیدم سرم اومد بی مادرشدن پسرم.
به قیمت نادیده گرفتن خودم... منظورشما این است بچه رو به مادرش بدم؟
maziyarhosaini
شما بیرون از گود نشستید و قضاوت میکنید
----------------------------------------------------------------------------------------
بچه دوست داره پیش هر دوی ما باشه پیش هر کدام باشه دلش برای اون یکی تنگ میشه و هی تلفن میزنه.
اون رو به مادرش بسپارم جز از اخلاق و رفتارهای آنها، پس حق پدری من چی .من میخوام پسرم پیشم باشه چرا نباید بزرگ شدنش رو ببینم
به من گیر دادند بچه رو به مادرش بده چرا باید بدم . از مقصر جلوه دادن دیگران یا قربانی کردن خودم متنفرم اما خودشون بریدن و دوختن زندگی من این شد حالا برای بچه من هم میخوان تصمیم بگیرن
علاقه مندی ها (Bookmarks)