به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 آبان 95 [ 08:47]
    تاریخ عضویت
    1395-7-09
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    89
    سطح
    1
    Points: 89, Level: 1
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 36.0%
    دستاوردها:
    7 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    چطوری بگم به همکارم علاقه دارم وقتی هیچکس موافق نیست

    سلام.
    یه دختر 32 ساله هستم که نزدیک به 2 سال جایی مشغول به کار شدم. کمتر از 1 یا 2 ماه از وارد شدنم نمیگذشت که همکار خانومی من رو به فکر کردن در مورد ازدواج با همکاری تشویق کرد. من گفتم باشه و دیگه هر چی تا الان هست سکوت من بوده و هیچوقت مستقیم صحبتی نشد. من بهش علاقه پیدا کردم و اون اقا هم غیر مستقیم نشون میداد. اون خانوم همکارهم انگار یجورایی حواسش بود.
    اما بعد یه مدت اون خانوم گفت. من اشتباه کردم. تو حیفی. تو باید دکترا بخونی. اون اصلا درک مهربونی های تو رو نمیدونه. من باز ساکت بودم. لجم دراومده بود. بی انصافی بود.
    رییس و همه هم مخالف هستن. فهمیدم این رو. بهش جرات ندادن یبار بیاد و بگه. چند بار هم یه چیزاییرو شروع میکرد اما نمیشد.
    حالا همکار خانوم جدیدی اومده که همه بسیج شدن واسه این آقا . خودش هم با هر بهونه ای میره اتاقش. درست یک هفته قبل از اومدنش هنوز در مورد من صحبت میشد و من امیدوار بودم یبار بیرون از کار با من حرف بزنه تا بگم چه حسی دارم.
    حالا همه چی دیر شده. به خدا سخته هر روز دیدن کسی رو که دوسش داری با یه خانوم دیگه در حال حرف زدن.
    به خدا سخته پچ پچ همکارا تا تو نفهمی.
    به خدا سخته قورت دادن حرفایی که میخواستی بزنی اما دیره.
    نمیدونم چکار کنم؟
    اون آقا کمی قدش از من بلند تره. مرد قد بلندی نیست. تحصیلاتش هم فوق هست. خانوم جدید از همه جهت بهش میخوره. پوشش چادرش. قدش. تحصیلاتش. حتی سنش.
    اما من یه چالش هستم. داخل و خارج ایران تحصیل کردم. باهوشم. پوشش معمولی دارم. بی حجاب نیستم. آدم ساده ای هستم. همه فکر میکنن من ازش سرترم.
    من فقط یه زندگی ساده با یه ادم ساده میخوام. حالم از ادامه تحصیل بهم میخوره. واسم قد مهم نیست.
    هیچوقت به خواسته های سادم نرسیدم.
    ویرایش توسط چتر : سه شنبه 20 مهر 95 در ساعت 14:33

  2. کاربر روبرو از پست مفید چتر تشکرکرده است .

    danger (سه شنبه 20 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حتی اینجا هم هیچکس نیست که به حرفام گوش بده
    توسط yasaman12 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 اردیبهشت 97, 16:43
  2. این دیگه آخرشه و دیگه راه برگشتی برام نیست...
    توسط سیما59 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 بهمن 92, 00:45
  3. وقتی شرایط ازدواج مهیا نیست داشتن دوست دختر چه مشکلی داره؟
    توسط drake در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 آذر 91, 03:00
  4. خوشبختی چیست ؟ شما می دانید؟
    توسط پندار در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 دی 88, 09:13
  5. خوشبختی وام بانکی نیست!!
    توسط دلداده در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آذر 88, 06:41

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.