به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 113

Threaded View

  1. #11
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام

    اول از همه بابت تلاشی که می کنید بابت زندگیتون بهتون تبریک می گم
    این اراده شما جای تقدیر داره - می دونم سخته ولی به تلاشتان ادامه دهید . ( فارغ از هر نتیجه ای )


    .................................

    حنا خانم یه مسئله ای هست که باید بگم - حالا شاید متناسب با پست آخر شما نباشه و شاید هم باشه !



    وقتی مرد شما بهتون میگه من خیانت نکردم ، شما این حرف را باید فرض بر صداقت بگیرید - هر چند ممکن هست این جور نباشد !

    از طرفی تجسس کردن یعنی وارد حریم خصوصی فرد شدن

    برای همین تا جایی که امکان داره از نظر اخلاقی نباید این کار را صورت بگیره


    معمولا این تجسس ها باید قبل از عقد صورت بگیره و معیارها درست بررسی بشه !


    زن باید از نظر بالینی بفهمه چرا این جور شده !

    یعنی باید زن قبل از اینکه اقدامی کنه –احساسات خودش را کنترل کنه و با کمک مشاورهای مجرب!!! علت را بررسی و تلاشی کنه برای بهبود زندگیش ...... نه که بخواد بره شوهرش را هرروز کنترل کنه .


    تو پست اول خدمتتون گقتم شاید دید خیانت ها به هم فرق میکنه !

    شاید همسرتون چیزهایی که شما خیانت می دونید را خیانت ندونه ( مثلا ارتباط تلفنی با یه فرد دیگه )

    و برای شما این خط قرمز باشه !


    .................................................. ..


    مسئله بعدی اینکه شما در این موضوع حساسیت بسیاری پیدا کردید - یعنی حتی اگر اوضاع هم آرام باشه – باز دنبال این حساسیت می گردید و شوهرتان را مورد بازجویی قرار می دهید .

    پس به نظرم این حساسیت و افکار منفی را زیاد پرورش ندهید و هر اتفاقی را شکست در نظر نگیرید – بالاخره همسری که انتخاب کردید خودتون هم می دونید که شاید زیاد مذهبی ( حد و مرزها ارتباط دختر و پسر ) نباشد !

    از این رو تغییر دادن یه شخص از نظر اعتقادی بسیار دشوار هست و انسانها از خودشون مقاومت نشون میدهند .

    بلکه باید با مدیریت و با سیاست و با گذشت زمان این قضیه را حل کرد .


    معمولا میگن نصیحت زیاد فایده نداره و شاید باعث لجبازی باشه !

    یعنی کاری که شما دارید تکرار می کنید نه تنها فایده نداره – بلکه داره باعث لجبازی میشه .

    و نتیجه آن هم برای شما تکراریست ( دعوا – بی احترامی ها و .....)

    پس روش کارمون را عوض کنیم .



    یعنی وقتی شما به همسرتون میگید چرا شماره اون دختر را از بلاک بودن د رآوردی - این کار باعث میشه همسر شما فکر کنه شما دارید تجسس می کنید

    و وارد حریم خصوصی اون شدید و شاید شدت عصبانیت هم به خاطر همین هست !!

    که شما هر دفعه دارید این کار را تکرار می کنید .


    بلکه باید با سیاست رفتار کنید مثلا موقعی که دارید با هم درد و دل می کنید بگید من تو گوشی خودم اسم هیچ مردی به جز شما نیست ! و از این بابت خوشحالم .

    اون هم گوشی دستش می یاد با این کار شما

    باید به صورت غیر مستقیم بگید و با سیاست - باید باورها و حد و مرزهای زندگی خودتون را هوشمندانه بیان کنید ...... نه با دعوا !

    می دونم برای یه خانم خیلی سخته و این هم میشه از نظرات خانم ها در این تاپیک مشاهده کرد و حق هم با شماهاست .

    ولی باید هوش هیجانی خودمان را بالاتر ببریم و سعی کنیم مدیریت بهتری داشه باشیم .

    ..............................................


    حکایت زندگی ما آدم ها مثل یاد گرقتن دوچرخه ست – یعنی ما برای اینکه دوچرخه را یاد بگیریم باید زمین بخوریم – مشورت بگیریم – از با تجربه ها یاد بگیریم که بتونیم دوچرخه را ببریم - تعادلشو حفظ کنیم .

    مهم اینکه پشتکار داشته باشیم و اقتادن مکرهای دوچرخه را نا امیدی ندونیم و تلاش کنیم .

    مهم دوچرخه نیست – مهم اون صاحب دوچرخه ست که چقدر تلاش کنه و یاد بگیره این تعادل را حفظ کنه

    حداقل بگه من تمام تلاش خودم را کردم - مشورتم را گرفتم برای حفظ و تعادل زندگی !



    باید همسرتون بدونه که شما دارید کمکش می کنید نه که فکر کنه شما دارید کاراگاه بازی در می آورید ! و مچ گیری می کنید .

    دوستانه با هم صحبت کنید


    بالاخره خانواده محترم شما هم باید بدونند که زندگی فقط پول و چهره نیست !
    بلکه یه زن در زندگی آرامش می خواد و هر کی این آرامش یه جور معنی میکنه


    من به حد و مرزهای شما احترام میذارم ودرستش هم همینه !


    سعی کنید از کارشناسان مختلفی نظر بشنوید – حتما هم از آقای مدیر در ضمینه مشورت بگیرید
    وقتی نظرها را گرفتید اون موقع بهتر می تونید تصمیم نهایی را بگیرید .


    ان شالله هر چی خیره .

    موفق باشید .


    ​​

  2. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Shadi2 (سه شنبه 09 شهریور 95), آبی آسمونی (یکشنبه 14 شهریور 95), عشق آفرین (سه شنبه 09 شهریور 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی اعتمادی به شوهر
    توسط sayeh_m در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 آبان 91, 11:47
  2. چه طور دوباره اعتماد کنم؟
    توسط a.a در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:43
  3. چگونه به همسرتان اعتماد کنید
    توسط eghlima در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 13:58
  4. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.