سلام zolal جان
من ارزو میکنم شما و همه کاربران تالار همدردی مشکلاتشون حل بشه و با ذره ذره وجودشون خوشبختی رو احساس کن و این احساس قشنگ خوشبخت بودن تمام قلبشون رو پر کنه
انشالله توی زندگی هاشون اسایش و ارامش جاری باشه
سیاستمندانه با عقل و درایت اموراتشون رو بگذرونند و انقدر از مال دنیا بی نیاز باشند که هیچوقت التماس و منت کسی رو نکنند و نکشند
و دست نیازمندان رو بگیرند







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)