با تشكر از خانم گيسو كمند ........ انشاء الله حاجت روا شويد .
برنج شله زرد بهتره كه خيس بخوره اما غير از اين هم ميشه ......... اميدوارم زندگي همتون مثل شله زرد شيرين باشه .
براي نفر بعد دعا مي كنم :
خدايا دستش هميشه در دستان تو باشد .
گناهانش را ببخش.
به زندگي اش عشق، آرامش، ايمان و شادي ببخش.
آمين يا رب العالمين .![]()







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)