سلام
ببینید ما نمی تونیم جمع ببندیم و بگیم مثلا تمام دخترها این گونه فکر می کنند !
از طرفی هر جامعه ای با جامعه دیگر متفاوت هست !
مثلا یه مرد عرب شاید سلیقه ای متفاوت با یه مرد ایرانی یا آمریکایی داشته باشد پس نمی تونیم نسخه ای بپیچیم ! (دختر هم همین طور)
به نظرم چیزی که مهمه تناسب نسبی بین آنها هست حالا هم قد بودن و یا یه خورده بالا و پایین بودن شاید مشکلی پیش نیاد !
ولی میگن بهتره اختلاف زیاد نباشه - البته موردهایی هم هستند که اختلاف قدی زیادی هم داشتند و دارنند زندگی خوبی می کنند و من نمونه آن را دیدم !
خیلی از دخترها هستند که به نجابت و پاکی پسر اهمیت می دهند و قد را مورد آنچنانی نمی دانند ( پسرها هم همین طور)
بالاخره هر دختر و هر پسری معیاری داره - دلیل نمیشه همه این نگاه را داشته باشند .
مطمئن باشید معیار خودتون را پیدا می کنید .

علاقه مندی ها (Bookmarks)