ایشون خودش داره خودش را بدبخت میکنه.شما بهتره یکم به فکر خودت باشی بیشتر.آدم باید عواقب کارهاش را ببینه.خانم شما هم با بقیه آدمها فرقی نداره.
تشکرشده 181 در 88 پست
ایشون خودش داره خودش را بدبخت میکنه.شما بهتره یکم به فکر خودت باشی بیشتر.آدم باید عواقب کارهاش را ببینه.خانم شما هم با بقیه آدمها فرقی نداره.
fahimeh.a (سه شنبه 05 مرداد 95)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)