سلام ، من یک دختر لیسانسه هستم.
متاسفانه هرکسی به خودش اجازه میده تو زندگیم دخالت کنه.
من اصلا دلم نمیخواد برم سرکار، حالا هرکسی یه کاری واسم پیدا میکنه و یه پیشنهادی میده. به خدا خسته شدم، دختر که مجبور نیست کار کنه
چکار کنم؟ چجوری جوابشون بدم؟
تشکرشده 43 در 33 پست
سلام ، من یک دختر لیسانسه هستم.
متاسفانه هرکسی به خودش اجازه میده تو زندگیم دخالت کنه.
من اصلا دلم نمیخواد برم سرکار، حالا هرکسی یه کاری واسم پیدا میکنه و یه پیشنهادی میده. به خدا خسته شدم، دختر که مجبور نیست کار کنه
چکار کنم؟ چجوری جوابشون بدم؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)