به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 شهریور 95 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1395-4-12
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    470
    سطح
    9
    Points: 470, Level: 9
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience PointsTagger Second Class31 days registered
    تشکرها
    26

    تشکرشده 34 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ترک سیگار همسرم

    سلام دوستان. من همیشه خواننده خاموش این تالار بودم.
    من و همسرم تازه ازدواج کردیم. تو دوران اشنایی میدونستم که ایشون سیگار میکشن و من از سیگار متنفر هستم و بودم. چون بهشوم علاثه داشتم رد نکردم ولی گفتم که باید ترک کنن و ایشون تو اون مدت بارها برای ی مدتی ترک کردن ولی باز مجددا شروع کردن به کشیدن سیگار.. تا چند وقت قبل از ازدواجمون گفتن دیگه هرگز تحت هیچ شرایطی سیگار نمیکشن و من هم قبول کردم. خانوادم هم مطلع نیستن که ایشون سیگار میکشن و به شدت با مقوله سیگار مشکل دارن.
    ولی یه مدت بعد از ازدواج فهمیدم ایشون یواشکی باز سیگار میکشن ولی ب روی خودم نیاورم.
    تا اینکه ی روز که منو میرسوند خونه
    خودش ب حرف اومد که اره میخوام برسونمت خونه ک برم سیگار بکشم.این سیگار داره بین ما جدایی میندازه.. و من باز هم فقط گفتم نمیخوام درباره حرف بزنیم شما قول دادی و تموم شد. باز وقت امتحانات خونشون بودم که گفت تمرکز ندارم و.. باز رفت سیگار کشید. من واقعا نمیدونم چه برخوردی باید داشته باشم.
    ایشون میگن این زندگی نیست من ازت میترسم همش باید پنهون کنم. میرسونمت خونه حس میکنم ازاد شدم. اینجوری حسم بهت از بین میره.
    منم از سیگار متنفررم واقعا متنفرم. بخواد سیگار بکشه هم من دیگه نمیتونم دوسش داشته باشم.
    الان من میدونم پنهونی از من روزی 4-3 تا سیگار میکشه ولی ب روی خودم نمیارم.
    دیشب ک عصبی و ناراحت بود و هی میگفت ک من وقتی میرسونمت خونه ازاد میشم گفتم ولی من ناراحت میشم وقتی ازم جدا میشی حتی اگه تو خوشحال شی..
    سعی کردم انجوری ارومش کنم. اروم هم شد ولی کلا نمیدونم باید چیکار کنم. چون میدونم باز هم میکشه. پنهونی از من.
    وقتایی هم ک میخود بکشه ولی چون من پیششم نمیتونه بکشه همش اخماش تو همه همش کلافس.
    راستش به نظر من اینا ادا در اوردنه که من بگم باشه برو بکش اصلا..
    از اون طرف وقتی میکشه و من ناراحت میشم بازم ناراحت و عصبی میشه ک تو چرا ناراحت میشی چرا گریه میکنی ..
    من واقعا چیکار باید کنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید golnaz66 تشکرکرده است .

    باغبان (سه شنبه 15 تیر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.