به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 اسفند 97 [ 02:05]
    تاریخ عضویت
    1395-4-05
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    2,074
    سطح
    27
    Points: 2,074, Level: 27
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    وسواس فکری - ترس - خود درگیری - تنهایی

    سلام
    چند وقتیه زیادی در مورد دنیا و خودم فکر کردم به نحوه کار کردن بدنم و...
    تازگیا از فکر کردن از زندگی کردن از خودم از ذهنم و... بیزار شدم متنفرم دلم میخواد بمیرم
    دوستان خیلی با این افکار اذیت میشم مخصوصا شبا چون نمیخواممثل دیوانه ها بشم و...
    دکتر رفتم دارو سرترالین و الانزاپین دادن می ترسم بخورم عوارض جالبی نداره یا میترسم حالم بدتر کنه جون تو خانواده هم کسی پشتیبانم نیست از این ور خیلی برام راحت نیست مصرف دارو یکی هوامو داشته باشه
    والا موندم چه کنم دکتر هم دلداری میده میگه مصرف کن اتفاقی نمیوفته اما من ته دلم ی چیز دیگست
    همیشه هم بدبختی گرفتاری سراغم بوده الانم خود درگیری .
    از این ورم تنهام یک دوست میخوام حدااقل باهاش سرگرم شم جنس مونث باشه و مثل خودم باشع که والا دختر جماعتم هزار تا بالا پایین داره حال و حوصله ندارم هیچکیم انگار نمیخواد با ما باشه .جوونای دیگه میبینم حسرت میخورم لذت بیشتر از من میبرن از زندگیشون همشونم یک دختر یا چند تا دارن که سرگرمن هم از تنهایی در میان الا من بدبخت هیچ کدوم اینا ندارم از این ور تو خانواده هزار تا مشکلات ریخته رو سرم از این ور درگیری با خودم از این ور تنهایی والا دیگه موندم چی کار کنم
    پیش روان پزشکم رفتم که ماشاالله دارو هایی میدن که عوارضش میخونم میگم یک درصد این عوارض بیاد سراغم چی کار کنم همین جوریش افکار چرت و پرت تو سرم میاد باز به خاطر عوارض دارو ها توهم بگیرم نزنم ادمی نکشم

    دوستانی که مشکلاتی شبیه من دارن راه درمان بگن و...
    ممنونم .

    - - - Updated - - -

    الانم می ترسم که ادمین پست من رو پاک کنه به خاطر حرف زدن از دختر و دوستی
    دیگه والا دیوانه شدم

  2. کاربر روبرو از پست مفید ar1 تشکرکرده است .

    m.varna (سه شنبه 06 فروردین 98)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راضی کردن فردی دارای وسواس برای مراجعه به دکتر
    توسط deljoo_deltang در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 اردیبهشت 95, 19:48
  2. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  3. کمالگرایی یا وسواس؟؟ نمیدونم کدم ولی اذیتم میکنه
    توسط parvaaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 مرداد 94, 23:34
  4. احساس گناه و افکار آزار دهنده ی وسواس گونه
    توسط bright_star در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 15 آذر 93, 12:02
  5. وسواس فکری - عملی من و مختل شدن زندگی عادی
    توسط hakim در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 17 اسفند 92, 11:49

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.