سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه. من خیلی وقته توی این سایت پستی نزاشتم، اما پست شما نظرمو جلب کرد. چون من خودم هم مشکل شما رو از نوع دخترونه اش دارم البته داشتممن 156 سانت قدمه و بین دخترا کوتاه قد به حساب میام. اقای حمید من هرچی هم شما رو دلداری بدم مشکل شما حل نمیشه، باید واقعیت مسئله رو بپذیرید. مثل خودم که توی ی برهه ی زمانی حسابی این موضوع منو درگیر خودش کرده بود. اما الان خدا رو شکر خوبم ، از خودم راضیم و خدا روشکر می کنم. من شاید بیش از 30-40 تا خواستگار داشتم کلا هرکس می خواسته داماد بشه ی زنگی در خونه ی ما زده و رفته
ولی خوب قسمت نبوده تا الان. خیلی ها با قد 180 یا حتی قد 170 منو نپسندیدن و خیلی ها هم با همین قدها و بالاتر منو پسندیدن و من نتونستم بپذیرم. من خیلی از دوستان هم قد خودم دارم که ازدواج کردن و بسیار موفق هستن، همسراشون خیلی هم قدبلند هستن. من حرف خانم مصباح الهدی رو تایید می کنم اقای حمید. به عنوان ی دختر اونم کسی که مشکل شما رو داره و حسابی هم بعضی جاها غرورش خدشه دار شده یعنی کاملا درکتون می کنه بهتون اطمینان میدم که برای همه چیز به خدا توکل کنید و ازش بخواید که همسر شایسته ای بهتون بده. ایمان داشته باشید که خدا بهترینا رو براتون در نظر گرفته. من با 27 سال سنم هنوز به این مسئله باور دارم
به نظرم حرف هدی جون خیلی درسته ، بیشتر از هرچیز اعتماد به نفس و ویژگی هایی مردونه ی یک اقاست که ی خانم رو جذب خودش می کنه. بهتون اطمینان میدمموفق باشید







من 156 سانت قدمه و بین دخترا کوتاه قد به حساب میام. اقای حمید من هرچی هم شما رو دلداری بدم مشکل شما حل نمیشه، باید واقعیت مسئله رو بپذیرید. مثل خودم که توی ی برهه ی زمانی حسابی این موضوع منو درگیر خودش کرده بود. اما الان خدا رو شکر خوبم ، از خودم راضیم و خدا روشکر می کنم. من شاید بیش از 30-40 تا خواستگار داشتم کلا هرکس می خواسته داماد بشه ی زنگی در خونه ی ما زده و رفته
موفق باشید

علاقه مندی ها (Bookmarks)