با سلام.
ببینید دوست عزیز طرز فکر شما مسئله داره و ناشی از اینه که شما شاید دارید کم کم افسرده میشید. دنیاتون سیاهه و سقف آسمونتون کوتاه. به عنوان کسی که افسردگی رو تجربه کرده
میفهمم چی میگید.
من تو پست قبلیم گفتم که مشکل شما رو قبول دارم و ناراحتی شما محترم و قابل بحثه . الان هم دارم میگم مشکل شما واقعا مهمه و باید حلش کنید.
میدونید برای حل هر مسئله راه حل های زیادی وجود داره.اما شما یک راه حل رو انتخاب کردید.
راه حل شما اینه که صورت مسئله رو حذف کنید و برای اینکه فکر میکنید قد کوتاه شما روی ازدواجتون موثره بهتره ازدواج نکنید. این خلاصه ی حرفاتونه: وقتی به مشکل رسیدم فرار بهترین
راه رهایی از مشکلاته.
آیا تصمیم خودتون رو گرفتید یا میخواید دوستان راه حل ارائه بدن؟ آیا خودتون نمیدونید جواب دوستان شما در تالار نسبت به پیشنهاد شما چیه؟ مخالفت با شما یا نصیحت شما یا دعوا با شما
یا یک در هزارم پذیرش راه حل شما؟ البته که ما جای شما نیستیم و ممکنه ادعا کنیم که اگه جای تو بودم فلان میکردم و بهمان . که خوب بعضی هامون راست و از ته دل راه حل میگیم !!!
ولی خوب باور کنید حل مشکل از طریق فرار کمی دور از ذهن ما آدم هایی هست که شما یا هر فرد قد کوتاه دیگه ای رو تصور میکنیم و تو اطرافمون میبینیم و حتما شما درگیر شرایط فکری
خاصی هستید که به چنین جایی رسیدید. از نظر اکثریت افراد ناپختگی .... چرا که اطراف ما پر از قد کوتاه هایی هست که هم زن دارن و هم بچه و هم کار و درآمد و هم تحصیلات و ...
راستی ممنون که به من یاد دادید که قد کوتاه مسئله ی مهمی اون هم در این ابعاد برای آقایون هست و من از این به بعد اگه پسری قد کوتاه دیدم که در زندگی موفقیتی داره بیشتر بهش
احترام خواهم گذاشت چون قدرت درک بالایی داشته که تونسته خودش رو قبول کنه و زندگی شو جمع کنه.
دوست من، جوان عاقل و باهوشی هستید. من میدونم خودتون هم میدونید. بیایید به راه حل پذیرش خود و حذف خجالت و کم رویی بپردازید چون کاری معقول تره. شاید با تقویت اعتماد به
نفس ....








علاقه مندی ها (Bookmarks)