سلام خانمی ممنونم از راهنماییتون.حق با شماست من دارم احساساتی برخورد میکنم دیروزم چپن عصبانی بودم اینجوری گفتم.دارم مقالات سایتو میخونم به خیلی از اشتباهاتم پی بردم
تصمیم گرفتم برم پیش مشاوره خوب هفته اینده وقت گرفتم
خدایا ازت ممنونم که هیچوقت تنهام نمیذاری
من امیدوارم زندگیم درست بشه.دیگه از این به بعدهم برای جلسات و کارای دادگاهم مث ی ادم عادی رفتار میکنم و پرونده هارو مث اینکه بخوای دانشگاه ثبت نام کنی پیگیری میکنم و همه کارامو پرونده هامو میسپارم به خدا.ولی دوست دارم شما دوستان هم در تصمیم گیری بهم مشاوره بدین و کمکم کنید.
با تشکر و سپاس فراوان![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)