سلام دوستان , نمیدونم از کجا شروع کنم ولی من به شدت از نظر روحی داغون شدم بخاطر دماغ بزرگ که مورد تمسخر دیگران قرار میگیرم البته بعضی ها میگن که دماغت زیاد بزرگ نیست و هنوز تو سن بلوغی (16 سالمه ) و رشد صورتت تکمیل نشده ولی احساس میکنم که همه فقط به من نگاه میکنن و هرکی هرجا میخنده فکر میکنم به من میخنده در دوران راهنمایی هم شاید یکی دو نفر بهم مسخره کرده بود به صورت محدود ولی زیاد حس بد نداشتم از پارسال یعنی اول دبیرستان تا امسال دوم در رنج و عذاب بسیار زیادی هستم نمیدونم چیکار کنم ؟ با افرادی که مسخره میکنن چه برخوردی داشته باشم ؟ با حس خندیدن بهم ؟ البته من در درس ها وضع عالی دارم که الان یکم اونجا هم به خاطر این مسئله ضعیف شدم و فکر خود کشی هم حتی به سرم میزنه که یکم نماز خوندن این رو نگه داشته
ممنون میشم راهنمایی کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)