سلام.ببین دوست عزیز واقیعیت که الان وجود اینه که به قول یکی از دوستام الان دخترا خوشگل پسند شدن شما ظاهرت خوب باشه ویژگی های دیگه حتی اگر کم هم باشه به چشم نمیاد.99 درصد دخترا هم اینطورن.اون یک درصد هم حداقل مطمئنم گیر من یکی نمی افتن.من هم مشکلی مشابه شما دارم منتها من قدم کوتاه نیست و لاغرم.حالا اینکه سالمم،تحصیلات دارم،کارمندم و از همه مهمتر با همین بدن لاغر توی یکی از رشته های ورزشی حرفه ای کار میکنم که مهم نیست اما چون لاغرم باعث شده حتی دخترای با ظاهر معمولی که حتی یک پسر متوسط هم براشون جلو نمیره بهم جواب منفی بدن!شما خیلی خوب دسته بندی کردی دخترا رو .فقط یک طبقه از دخترا رو توی دسته بندیت نذاشتی و اون هم دخترایی هستن که شرایط من و شما رو میپذرین و حاضر به ازدواج با ما میشن و اون هم دخترایی هستند که توی خونه پدرشون موندند و به خاطر نداشتن خواستگار و ترس از مجرد موندن نه تنها به من و شما بلکه هر کس جای ما باشه جواب مثبت میدن ( این یعنی اینکه جواب مثبتشون به خاطر پسندیدن ما نیست و فقط به خاطر ترس از مجرد مودندن و حرف دیگران و... حاضر به ازدواج با ما میشن) که من به هیچ وجهه همچین ازدئاجی رو نمیپسندم حتی اگر منجر به مجرد موندن من تا اخر عمرم بشه.من به نمیخام نا امیدت کنم اما انا واقعیتهایی هست که بهت گفتم.همین دخترایی که اومدن اینجا دم از اخلاقیات زدن و ملاکهای برای انتخاب همسر رو چیزی غیر از ظاهر بیان کردن همشون پای عمل که برسه پا پس میکشن و حرفشون چیزی جز شعار نیست..کلا زمونه عوض شده.باید بتونی با بزیهایی که انجام میده تو هم بازی کنی وگرنه عمرت بر فناست.موفق باشی
- - - Updated - - -
ببخشید من کیبردم مشکل داشت و بعضی لغات اشتباه تایپ شده و نتونستم ویرایشش کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)