سلام.شما ایده ال گرا هستید.میخواهید با بیشترین خواسته بهترین انتخاب رو داشته باشید.این دیگه اسمش کم توقع بودن و قانع بودن نیست.گفتید دنبال مردی هستید شغل خوب .تحصیلات خوب.ظاهر و.. داشته باشه.ببخشید کسی همچین شرایطی داشته باشه کدوم دختری حاضر نمیشه ازدواج کنه با همچین پسری؟ از طرفی حوصله بچه داری ندارید.از اینکه طرف بگه باید شاغل بشید ناراحت میشید و......من به نظرم همینجور پیش برید احتمال اینکه مجرد بمونید زیاده. الان پسرها هم جوری شدن به محض اینکه جواب رد بشنوند سراغ گزینه دیگه ای میرن.مخصوصا اگر پسر یکم شرایط مناسبی داشته باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)